2014. február 9., vasárnap

porologus

Sziasztok ez nekem az ELSŐ blogom :) sokáig tökéletesítettem így előre meg van tervezve néhány rész. Remélem tetszeni fog nektek a blogom!! jó szórakozást :)


Sziasztok a nevem Skyler Wood 17  vagyok.Londonban élek a barátnőmmel aki háááát.... lezbikus... MI persze nem vagyunk együtt nehogy félre értsétek a helyzetet!!Neki van már párja nekem nincs. Én tovább tanultam és közben egy pékségben dolgozom.Derékig érő szőkés barna, göndör hajam van amit imádok.Zöldes-kékes szemem van de sárgával és barnával is szokott keveredni.Sokan mondják hogy modell alakom  van persze én ezt mindig megcáfolom!!A barátnőmről annyit kell tudni hogy platina szőke  haja van mély sötét barna szeme, modell alkat és komolyság nekem szöges ellentétem de épp ezért vagyunk olyan jóvan mert Ő húz ki a csávából én meg bele viszem így van ez rendjén nálunk ;) Nem sokára viszont valaki az osztyályba jönni fog hozzánk.Hogy kíváncsi vagyok-e hát persze!!! De azt mondják nem túl jó a hírneve...hogy ebből mi fog kisülni na, fogalmam sincs....


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése